polkadot minsann ;)

Surprise!!
Vi va i stan idag!
:O
Jo, jag blev oxå förvånad när ja gav Niclas det som förslag..
Gick på Åhléns, köpte två grytlappar, en body till Natha-Lee
och en termos till hennes vatten när vi åker hemifrån och
måste ha med oss kokt vatten till hennes mat.
Gick till Kappahl, köpte två (!!!!!) bh'ar till mig själv!
UNDERBART! Slippa dessa amningsbehåar som gör att
brösten ser ut som taxöron under kläderna! :@
Skönt att känna sig som en normal tutt-tjej igen ;) Haha.
Niclas köpte en tröja till Natha-Lee på lindex,
hade velat köpa en skjorta där,
men den kosta 350 (!!!!) kronor!
RENA RÅNET JÖ!!
Inte van vid att kunna klä mig i icke mammakläder,
då det var det enda jag använde under 9 månader :P
Men "vanliga" kläder kostar ju PRECIS lika mycket som mammakläder.
Pinsamt ju!
Nej, får gå i mina gamla plagg tills dess att man fått
ett jobb och får råd att unna sig lite nya kläder.
Sålänge spy/blodfläckarna från barnavd.-tiden inte är alltför iögonfallande,
då kan man ju fortsätta använda dom plaggen :P
Nej, jag kastade det linnet..
Iaf, jätteskönt att ha två vanliga bh'ar att kunna strosa runt i!

Åkte till Madde & Jimmie efter vi gått på öster,
skulle ut till bro på sista racet för i år,
men vem va där då?
Polisen såklart, så de blev ju inget.
Bara att åka hem och börja laga mat då.
Mumsigt!
Mindre än en vecka kvar tills Niclas åker till fastlandet,
tors-lörd (lr sönd) ska ja o Natha-Lee va ensamma hemma.
Ska till stan på fredagen och kolla på saker till lägenheten iaf,
blir ingen marknad på lördagen, sparar oss till Hemse torgdag i oktober ist!

Nu tittar Niclas o Natha-Lee på Disneydags iaf,
ja ska fortsätta sortera pärlorna som vi köpte på ÖB igår.
Ska önska mig ett strykjärn i födelsedagspresent till Niclas tror ja :P
Kul present när man fyller 24 ;)


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0