Kusinträff :)

Natha-Lee vaknade inte förrän 8.45 idag :O
Visst vakna hon vid 3 o 6 o fick mat, men efter det sov hon som en stock,
så mamma fick lite sovmorron iaf :)
Men man ska inte bli bortskämd med sovmornar!
Då blir det kämpigt när man ska in i vardagstiderna igen :P

Åkte iaf till Kappelshamn efter ja hämtat pappa på takstens,
Ellie och Alva ville mysa lite med Natha-Lee.
Som bara sov o sov o sov :P
Ellie sa: "Nu sover hon förgott.."
Neeej då, inte sover hon förgott inte!
Hon vaknade ju vid 5 igen :P
Har sovit jättemycket idag :S
Knappt vaknat för o äta.
Kämpigt med utflykter.
Hämta älskling i stan,
sen hem och kvällsmysa lite.
Käkat katrinplommonpuré nu både igår och idag,
knapra värktabletter innan ja gick på toa
(EFTER att ja haft gråtattack pga att ja inte kunnat göra normala toalettbesök..)
Sen jävlar!
LIVET LEKER!
Tacka faaaaan för Katrinplommon!!
Mina bästa vänner för tillfället :P
Aja.
Kunde minsann få i mig lite fil, linfrön och katrinplommon efter det,
för nu har jag ju beviset att det funkar,
då behöver man kanske inte bli kallsvettig så fort man tänker ordet "Toa"..
Ja ja.
Sett på skräckis nu ikväll iaf.
Filmen hann knappt att börja,
Niclas drack lite cola,
jag hade Natha-Lee i famnen (så ja visste att ja inte kunde skrika om de blev läskigt) mohaha :P
en tjej tittade på en teckning,
när hon tittar upp från teckningen,
Niclas sitter med glaset till munnen,
WOOOOOOHHOOOW, så står folket på teckningen PRECIIIIIIS framför ansiktet på tjejen!
Tror ni inte det kom cola på heeeeela Niclas o soffan?
Jajemen!!
O ja gnylde bara till pga Natha-Lee
o Niclas erkände att det inte va mitt ljud han blivit rädd för :P
KUL att han för en gångs skull kunde bli rädd för en skräckis :)
Skratta rätt gott båda två faktiskt!
Haha.
Nu är filmen slut, dagen kommit till sin ände,
Natha-Lee sover så skönt på soffan.
Tror det är dags för sängen :)
"Småsystrarna" Hansson & Larsson kommer troligtvis imorgon!
LÄNGTAR!
Kan behövas lite mer tjejer här i lägenheten :P
Är ju bara majoriteten redan ;)
Sov gott mina trogna läsare!
(Det där lät ju verkligen inte som mig :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0