Inget sovande?

Näee...
Natha-Lee som sov heeeeeeeeeeeeela dagen igår,
hon va JÄTTEVAKEN igårkväll/natt.
Inte förrän ja la henne bredvid mig i vår säng med nappen i munnen som hon somna!
Nonono..
Lite bortskämd kanhända?
Nej, små bebisar kan inte bli bortskämda har ja fått lära mig.
Hon sover i sin säng om hon är riiiiiktigt trött.
Man kan ju alltid lägga ner henne i sin säng när hon väl slumrat in i våran :P
Niclas sa till mig inatt:
"Julia... Du ligger på Natha-Lee.."
J: "Näe, hon ligger under min arm."
N: "Jo, för du har heeeela din arm över henne."
Ja va fortfarande inte vaken när han sa det tror ja.
För inte flytta väl ja på min arm?
Eller?
Ja ja, ungen ser ju inte ut som potatismos idag, så det kan inte vart så farligt :P
Sen skulle tösabiten ha mat vid 3,
minns inte hur ja fick upp henne i famnen,
men Niclas fråga iaf om han skulle mata henne,
eftersom han ändå va vaken.
"Neeej neejdå, ja gör de.."
Ja halvsov fan me henne i famnen,
såååå jävla trött ja va.
Niclas låg framför oss och så började vi prata om dagen bla.
Tror ja snacka lite skit om en viss person?
Men han går mig veeeeerkligen på nerverna,
men skulle man tala om det för honom då skulle han ju
aldrig någonsin mer vilja träffa mig, Niclas lr Natha-Lee.
Så ja får väl låta bli då!!
Men du ska veta, du har betett dig som ett svin,
och du betedde dig som ett svin igår.
O ja tycker inte om dig!
Så är det bara.
Så ingen kram och smörigt "heeeej Julia!" nästa gång vi ses tack!
Vill inte att du håller i Natha-Lee PRECIIIIIS efter du rökt heller!
Tvätta händerna innan så kanske de kan få gå.
Men näe.
Ja gillar inte dig!
Svin svin svin.
Tror att du kan lägga över skulden på andra, när det är DU som är boven, HELA TIDEN!
Usch.
Att du inte har dåligt samvete!!
JAG får fan dåligt samvete för hur du beter dig!
Tvi.
Våga ja så skulle ja spotta dig i ansiktet,
men jag låter väl bli.
Får ta ut mina känslor i ord här ist.
Men nu ska ja väl lägga ner.

Magen skriiiiiiiker efter frukost,
så ja ska inte hålla tillbaka längre.
Dags att pula ner lite brödsmulor så magsäcken slipper känna hungern.
Näe ja skojar med er!
Nån macka och en mugg med välling :D
MUMS!
Känns som jag är den enda i världen som är 23 år och dricker välling till frukost??
Men det är ju goooooott o mättande om inte annat!
O nej, det är inte Natha-Lees mjölkersättning!
Det är vuxenvällning.
Vällingkraft med järn och vitanminer!
Mohaha.

Sol idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0