Hade kunnat blivit en hel...

Natts sömn..
Men nej då.
Jag vaknar ju så fort Natha-Lee gör ett litet gnyl,
gjorde i ordning mat två gånger under natten,
men när jag kom in med dem så sov hon ju redan igen..
Hon vet hur man får mamma o blir trött iaf :P
Är riktigt trött idag!!
Ska ju till stan imorrn igen, så då får man ju inte heller sova ut,
så ja bad Niclas om att få sovmorgon på torsdag.
Ja då. De fick ja ;)
Får vi se hur det går då :P
Lär väl bli jag som får väcka han som vanligt för att tala om att Natha-Lee är vaken.
Puh.. Lite taskigt att han får sova så hårt, men att jag vaknar av minsta lilla ljud.

Mina fingrar hänger inte med tangenterna idag, så jag får nog sluta skriva och boka mig en tvättid istället,
så man blir av med dess MÄNGDER tvätt.
Finns inga rena lakan till sängen (spyattacker!)
Finns inga rena handdukar (spyattacker & blöjbytes-olyckor) :P
knappt så de finns rena kläder till en själv..

Ciao då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0