En underbar helg <3

Att få tillbringa en helg hemma, i slite, med familjen,
det va nog de skönaste jag gjort på länge!
Kom hem i fredags på förmiddagen.
Hade bara myyyys hela dagen, åt varm HEMLAGAD mat.
Så underbart gott!
Ingen micrad mat här inte!
Sov så skönt tillsammans alla tre i dubbelsängen..
(Åhhhh som jag saknat min säng!!!)
Ligga på stålpinnar inne på lass..
Ingen höjdare för mina höfter kan jag lova!
Ser ut som ja skitit på mig när ja går inne på lass.
Nej, tillbaka till det viktiga.
Hm.
Mat var 3:dje timme, ÄVEN om Natha-Lee sov..
Suck.
Var ganska irriterad och sur till en början igår,
pga att ja sovit ca 5 timmar.
Vi bestämde att vi skulle på traktorslalom i Bäl,
men då kom regnet..
Satt här hemma och pussades med Natha-Lee och tog en massa kort :)
Vi har ju minsann skaffat oss en digitalkamera nu ;)
Haha.
Ja ja.
Idag blir det väl för min del en massa mys med Natha-Lee.
Niclas sover som en stock.
Han satt uppe hela natten och passade in hennes mat-tider.
Ja & Natha-Lee sov så skönt hela natten så ;)
Sen ska ja fixa tvätten som hänger på tork också.
Skulle nästan ringt till barnavdelningen och fråga
om vi ska få åka hem igen på måndag eller om vi måste packa
med oss kläder för ännu en vecka..
SUCK!
Jäe jäe..
Jag har en underbar familj!! <3




Vi <3



Ni <3



Jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ä så fine! /Cilla

2009-09-06 @ 21:46:55
Postat av: Anonym

Ni ä så fine! /Cilla

2009-09-06 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0