Bvc & staden

Gick till bvc imorse,
pluttan har gått upp 130 gram så nu väger hon 6190 gram och är 61,5 cm lång. :D
Så stolt över min lilla tjej!

Åkte till stan efter vi varit på banken och öppnat ett konto till Natha-Lee,
Niclas skulle köpa en present till mig :D
Weeeiii!!
"Hårklippningsboken", skitbra!! :)
Nu ska ja lära mig exakt hur man klipper så ja kan söka
till nån frisörskola o få min utbildning som frisör :D
Jag har ju lixom redan fyllt år och han har fått sin present i förskott,
så ja praktiskt taget tvingade han att ge mig den :P
Ja har faktiskt väntat i en månads tid !
Så det va inte mer än rätt! Moahahaha!

Ska väl gå o posta det där brevet som banktanten skulle ha..
Om bara käre Niclas får tummen ur sig och kan skriva på det?


Köpte nya "gardiner" på jysk idag me.
Lakan till täckena,
men som min kära mamma lärde mig i helgen,
så kan man lika bra ha lakan somgardiner :)
Det är ju redan hål i rakt igenom så man behöver ju inte sy o hålla på,
även om det är kul iof. :)

Nu har ja gjort ett städryck o dammat av alla fönsterbrädor o snyggat till runt spisen..
Pallar inte diska också.. :(
Men får väl ta mig an det, eftersom Niclas håller efter lilltösen :)
Så söta tillsammans!

Älskar mina N ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0