Va?!?!!



Vi va vid läkaren idag med Natha-Lee..
Hon är frisk! :)

Det doktorn däremot sa ang om när hon var sjuk,
det gjorde att jag fick världens största klump i magen
och blev så sjukt orolig!
Inte orolig för henne nu, utan orolig för henne då, för 3 månader sen!

"Så oroliga som vi var.."

"Vi visste ju inte hur det skulle gå för henne.."

"Vi visste inte vad det var för fel på henne."

"Ingen av oss läkare hade någonsin väntat oss
att se en sån här tjej i dagens läge!"
(Alltså NORMAL!!)


Mmhmm..
(Så chansen finns alltså att det värsta kunde hänt!)



Jag är så otroligt glad att jag har min

friska NATHA-LEE hos mig idag!!!!!!!!!!


~ glädjetårar ~



MAMMA ÄLSKAR DIG!!

♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: malin

skönt att lilla tösen e helt frisk, hon e så fin!!

vill tacka dig Julia för det du skrivit i Elins blogg, som syster blir ja nästan lika rörd som henne, känns underbart att du tänker på henne, vet att det ger henne ännu mer styrka .. så TACK Julia !!

kramar Malin

2009-11-25 @ 18:51:44
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Madde, H

Vad sköönt att höra att allt är bra med min favo flicka :D Pussa om natha-lee från faster <3

2009-11-25 @ 20:25:59
Postat av: veronica

nej men oj, jag visste inte att det har varit så allvarligt med lilltjejen. men nu är hon alltså 100% frisk? så att ni äntligen kan koppla av och leva en vanlig vardag liksom.

kul att ida fått en liten bebisflicka. så mysigt. gratta henne från mig om du pratar med henne inom snar framtid (vilket jag antar att du gör, hihi). kram kram

2009-11-26 @ 22:19:09
Postat av: Julia

Jo Veronica nu är hon frisk :) Vi visste inte heller att det varit SÅ allvarligt, det berättade som sagt läkaren för oss när vi var där i onsdags.. :( Men men, det gick bra allting iaf och det får vi vara glada för :D

Ska hälsa så gott från dig när jag pratar med henne! :) Kramar

2009-11-27 @ 07:38:18
URL: http://juliaalbertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0