Tvätt-dag

Hasade mig ner i tvättstugan klockan tio, i snöstormen.. Suck!
Vi va med i tidningen idag också, så ja va ju tvungen att
springa till affären och handla frukost och tidning
innan jag kunde börja tvätta.

Hade iaf TUREN att INGEN tagit tvättiden efter den vi bokat också,
så jag hann faktiskt tvätta ALL tvätt idag :D
SKÖNT!!

Vi har införskaffat oss ett förråd nere i grann-källaren med,
så på fredag blir det väl att böra ner allt skit antar ja.
Madrasser o flyttkartonger mm.
Så kanske man kan snvända garderoben till garderob istället för förråd.
Och jag kan få inreda Natha-Lees rum, ÄNTLIGEN, till så som jag vill att det ska va.
Fast det är väl en önskedröm?
Blir väl tork-/blöj-bytes-rum där istället.. :(
Men men.
Tösabiten är ju inte gammal nog för att sova i eget rum ännu.
Men det ska bli skönt att kunna ställa ner vaggan
(som va för liten för henne när vi väl kom hem)
och annat bråte.
Åhhh va ja längtar!! :D

BTW!
Köp nästa tidning "Vi Föröldrar Gravid" !!
Kommer nog ut i december lr januari!
Glöm inte det nu!
;)

Nu ska ja snart se Arga Snickaren sen Grey's Anatomy.
Onsdag here I come!

Imorrn ska vi till soc o prata pengar, sen direkt till bvc o Natha-Lee ska få sina första vaccinationssprutor.
Inte för att det är nåt nytt för henne med sprutor, men hon kommer va skitledsen ändå.
Så får vi väl veta hur mycket tösabiten gått upp i vikt sen sist och hur lång hon blivit lilla damen :D
Måste ju gått upp en del nu med tanke på mängden mat hon får i sig.
På eftermiddagen blir det Mvc med återförening av föräldragruppen,
de ser ja fram emot!

Aja.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trodde det skulle vara svårt att lista ut, men det var det tydligen inte, haha!

2009-11-07 @ 10:38:59
URL: http://snartmamma.devote.se
Postat av: Ida

Har du blogg Julia, det hade jag ingen aning om. Men vad roligt, då har jag någe mer att läsa :) Hoppas allt är bra med dig och familjen :) Puss

2009-11-07 @ 12:00:12
URL: http://idajpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0