Svininfluensan??

Feber, 39 grader, både ja & Niclas.
Ont i huvet hela dagen igår, ont i kroppen, ingen diarré, men regäla hostningar.

Näe.
Ingen svininfluensa tack!
Vanlig förkyldning.
Liiiite jobbigt att vi båda legat pall pga febern,
med tanke på att Natha-Lee är frisk och har jättemycket energi!
Men Ylva var här en snabbis så Natha-Lee iaf fick komma ut i köket en stund.
Hon blev lite ledsen, men lugnade ner sig när hon fick ligga i mammas famn ;)

Tog oss till affären efter sju iaf,
va inge folk där, så förhoppningsvis har vi inte smittat någon.

Idag blir det till att försöka sova,
för inatt har det inte blivit mycket av den varan,
skitont i halsen och inte möjligt att andas genom munnen,
så täppt i näsa på det, så jag har fått ligga och
vrida och vända på mig, medans älskling sett på film.



Marina, Jo jag har 6 sånna tavlor, både stora och små, men tack för tipset :)


Nu ligger pluttan och sover i min säng, så ja får väl pressa ner mig bredvid älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0