Sömnlös natt..

Trodde att pluttan sov så bra, så bra.. :/
hon vaknade 00:40, sen var det bara att springa
upp och ner, till och från sängen för att stoppa i nappen,
fram till 04:40, då sa ja till henne på skarpen
att nu fick hon faktiskt sova tills det blev ljust,
och ljust blir det inte förrän 7 eller 8 lilla damen!
Då jäklar fick ja sova till 08:15!!! :O
Hon fick en flaska välling vid 4-tiden,
men ojojoj vilket liv det varit innan,
skrik o prat o gnäll o snörvel i lilla näsan..
Min stackars plutt!
Men nu sover hon iaf förmiddag :)

Sitter och väntar på att Barnmottagningen ska ringa,
så jag kan få boka ett möte med Natha-Lees hjärtläkare,
så vi kan få ett läkarintyg på att hon är frisk.
Så, nu ringde dom o Kersti skulle ta kontakt med Tomas så det blir fixat :)

Gooodii!!

Då väntar vi bara på att GotlandsHem ska komma
och inspektera brandvarnaren då.

Sen kan man ta sig an denna torsdag också.

Tänkte nog försöka dammsuga av golvena lite
innan älskling åker in till Brandstationen
och gör Brandmannatestet på springbandet :D
*håller tummarna*
Skulle jättegärna vilja va med och kolla hur det går till,
men jag får vara mamma idag och
umgås med min underbara lilla Dotter! <3


Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Så jäkla fin er prinsessa är!

2009-11-21 @ 08:51:03
URL: http://elinhejdenberg.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0