skaffa dig en hemtelefon :D

Åkte till stan imorse då älskling skulle till ams,
jag & Natha-Lee gick på Åhléns så länge.
Han va redan klar efter en timma,
träffa Madde, Jimmie o Gabbe på Mackedonken,
umgicks med dom hela eftermiddagen.
Trevlans.
Sen en snabbis hem till Niclas pappa för att hämta
Victors gamla matstol som Natha-Lee fått.
Hon kommer ha två,
för hon ska få ärva sina kusiners matstol också :D
Lyckost-unge!! ;)

Hem och satt i lugn och ro vid datan,
då skriker Natha-Lee lite gulligt samtidigt som telefonen ringer:
-Julia
-Du har fått ett sms: "är i poolen till halv tio"
-togs emot av nummer 0704.....
Jag tassade snällt in till Natha-Lee och putta in nappen som hoppat ur mun på henne,
Niclas fråga vem som ringde?
-Jag hade fått sms.
-Va?!
-Jag hade fått sms, svara nu när det ringer då.
(skrev samtidigt ihop ett litet mess till sorkfan)
-Du har fått ett sms: "Hej du din snygging"
-togs emot av nummer 0704......
Hahaha, som jag börja garva!
Kom på att telefonen kan ju va ens räddare i nöden om man mår lite kasst nån dag!
:D
Skicka ett "ryckuppdig"-sms till hemtelefonen och du får BÅDE ett telefonsamtal OCH
ett litet "come on baby de är inte så dåligt ändå" ;)

Så mitt tips till er alla:
Skaffa dig en hemtelefon!

Nu ska ja diska! :)


5 timmar gammal liten tjej <3


Min ny-uttryckta dotter :)
Mammas Älskling <3



Och hörrni alla gravida där ute i stora världen:

LYCKA TILL MED ERA FÖRLOSSNINGAR!

Jag väntar med spänning på att höra hur det gått för er!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0