"nytt" köksbord

Igår fm va pappsen här och hjälpte mig reda ut alla dessa förbannade räkningar.
diskuterade lite om vad vi tror att vi kan skicka in till soc och vad dom inte ställer upp med att betala.

Efter att pappsen åkt hem så tyckte Niclas att vi skulle åka och hämta borden som vi skulle få av hans pappa.
Hämta släpkärran och körde bord.
Köksbordet blev bra, men det ska vi måla om när vi har tid och pengar.
Vardagsrumsbordet lär nog åka på tippen.
Rangligt och rött (???) passar INTE till vår bruna soffa och fotölj.

Gav Natha-Lee ett bad igårkväll vid 20:30 eftersom hon inte skulle sova tydligen,
hon plaskade och simmade som aldrig förr :P
Jag var blötare än henne när vi va klara! ;)
Tände lite värmeljus inne i sovrummet och hade lite babymassage efter badet.
Klippte naglarna och sen var det dags för napp&gos att ta över :)
Hon somnade så skönt kl 21.

Satt vid datan igårkväll, sen kände jag att sömnbristen från tidigare nätter började visa sig,
så jag traskade i säng.
Natha-Lee verkar ju känna på sig när jag lagt mig till ro och börjat slumra, för då vaknar ju hon o vill att man ska stå bredvid sängen o prata med henne.
Men igår va ja för trött för det så ja tror ja somna ifrån hennes snack :P

Nu har man vart vaken sen 08:50 ca.
Så det börjar bli dax för frukost :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0