nej men snälla!!

Åhhhhh va ja blir deprimerad!!! :(

Fick för mycket i föräldrapenning, pga att vi låg på lass,
då blev det dubbel utbetalning, *SUCK!*
så pga det har soc räknat ut att vi klarar
oss utan deras hjälp både i nov och dec!
Ehhh va?!?!????
Jag är för fan ÅTERBETALNINGSSKYLDIG på mer än 8000:-!!!!
Ringde soc med detsamma som vi fick brevet:
-Återkommer imorgon klockan 9.00.
Najmenpisspådi!!
Hu!
FATTA ATT DU MÅSTE SVARA NÄR JAG RINGER!
De är fan viktigt!
Ska vi leva på ingenting nästa månad eller?
Najfyyfabian!
Usch.

Tur att man har något att glädja sig åt här i världen,
när allt är så tufft runt omkring en!



Vad sägs om henne?

Den vackraste!

<3
rockabillyungen min <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Guud vad söt hon är!! Förstår din lycka!

2009-11-18 @ 20:27:44
Postat av: Anonym

en bra ide är kanske att vänta med barn tills man kan försörja dem?

2009-11-22 @ 20:28:53
Postat av: Erica

Ditt jävla as! Du vet fan ingenting om deras ekonomi!! Natha-Lee har det hur bra som helst!!!!!

Bara för att du fått växa upp på gatan så betyder det inte alla andra måste må dåligt över det! JÄVLA MISSFOSTER SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!

2009-11-24 @ 13:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0