"mitt i natten?"

Jaha, då vaknade man klockan sex
(hade ingen aning om att klockan faktiskt va sex, men men..)
av att lillpluttan snyftade lite,
beckmörkt ute!
Satte i nappen i munnen på henne
och *VIPPS* så stod karln bredvid mig och sa "Koooom! :)"
Med ett STOOOORT leende på läpparna.
J-"Men det är kallt och natt!"
N-"Neeej, klockan är sex. Titta!! :D"
Ännu stööööööörre leende på han när han visat vad han gjort.
SCONES!!! :D
Weeeee!
J-"Frukost klockan mitt i natten."
N-"Nej, klockan är sex."
J-"Åh va du är gullig!"
Stooooor kram.
N-"OH! Va varm o gó du va!"
Så med praktiskt taget alla lampor tända i hela lägenheten så kom han och la sig under mitt täcke :)
N-"Värm mig!"
Haha.
Jo jo, bara det att magen kurrat sen 00:30 tyyyyyp..
Så här blev det bara morronmys tills våra kroppar klibbat fast i varandra,
men nu har jag minsann satt i mig min scones,
så nu blir det återigen sängen.
Men pluttan kommer nog vakna snart o vilja ha frukost.
Hon somna inte förrän 20:30 igår pga att vi vart i Klinte.. :/

Aja.

Soooooo loooooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0