hum..

gick och la mig klockan nio igårkväll,
hade på känn att dottern min skulle vakna tidigt.
Såg på klockan sista gången 21:30.
Hon börjar yra mitt i natten,
bredvid mig var sängen ännu bäddad,
vilket innebar att Niclas ännu va vaken.
Klockan var 22:48..
Trodde jag sovit mycket längre.
Efter det så vaknade väl tösabiten varannan timme,
INATT OCKSÅ!
Har höjt upp huvudänden på sängen så hon ska kunna andas lite lättare,
med tanke på att hon är så förkyld,
men hon vaknar och gråter så jag vet inte om det hjälper så värst mycket.
Men när hon väl är vaken så är hon j ujättepigg,
så ja vet inte hur sjuk hon egentligen är,
mer än att hon är snorig och nyser..
Ska köpa koksalt-lösning till hennes lilla näsa idag,
så hon kan få i sig all sin mat iaf.

Så da.
Ingen dålig soluppgång nu ni!! :D
Hääääärligt med lite solsken i dessa slask-tider!

Undabaaaaart!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0