Dom borde byta namn

Såg One tree hill,
såg Top model 12,
ville sitta vid datan -"snart".

Onej, fel svar min vän!

Dampar ur totalt,
tar alla 12 (!!!!!) kassar med blöjor
och diverse annat skräp
(som vi hunnit samla på oss
under en veckas tid
som sjukstuga
då ingen orkat lyfta ett finger).
Ingen bra idé,
eftersom jag bara (?) har två händer.

Dock 10 fingrar,
men inte hjälpte det mig ute i soprummet inte.

Fick med nöd och näppe upp första kontainerns lock.
SMOCK igen med det när 3 kassar flugit i,
lätt att få upp det andra locket,
för nu hade jag ju en hand fri,
men tänker man realistiskt när man är förbannad
och har händerna fulla med sopor?

Nej, inte jag i alla fall!

Hävar upp 9 (!!!) kassar med div bajsblöjor och sopor,
vart glider dom sakta med säkert förbi?
Min kind!

FY FAAAAN va äckligt!
Sopor i ansiktet.
Nej, det var sista gången jag lämnade 12 påsar med sopor på EN gång.

Så:

Om någon vill vara så snäll att byta namn på p-piller till kanske:

"bli-en-häxa-utan-dess-like-piller" ? ? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0