Anonym kommentar

Du min "käre" läsare!
"Tack" för ditt råd, men i min värld (verkligheten!) där finns inte abort på tal
och jag blev gravid, vilket då innebär att jag behåller mitt barn.
ALLA pengar vi har som är våran dotters, dom får HON till ALLT det hon behöver!
Så någon spydig jä*vla kommentar om att vänta tills man har ett jobb,
de kan du behålla för dig själv!
Kan du inte ens skriva ut ditt namn, då behöver du inte kommentera heller!
Jag älskar min Natha-Lee över allt annat i den här världen
och skulle ALDRIG låta henne gå utan mat, blöjor eller kläder!
FATTAR DU!???!!!!
Så tills du vågar visa vem du är:
Behåll dina "visdomsord" för dig själv!!
För mig har du fått jävligt irriterad!!
Hade du vetat från börjar hur allt låg till,
då hade du inte tafsat med dina fingrar på tangenterna
och skrivit det du skrev!
Hajjar du?!!
Nej fy fan.



Så, det var en liten avhyvling till denne människa som inte vet nåt om mitt liv tydligen!




Idag ska vi en snabbis till stan och lämna in papper till soc
så vi kan få våra pengar i tid denna månad!

Sen blir det hem för att *hoppas* få tvätta all denna
förbannade tvätt som växer som ogräs!

Mammsen kommer förbi vid halv fyra-snåret och hälsar på.

Sen ska jag bara umgås med mina underbara N!!


Kommentarer
Postat av: veronica

men gud så arg jag blir. är det någon som gjort ett påhopp här på bloggen angående er ekonomiska situation?

man kan väl för fan älska ett barn oberoende på hur en ekonomisk situation ser ut. usch.

förstår att du e arg. men skit i dem människorna. dem är ju faktiskt bara avundsjuka på er kärlek till varandra. kramar

2009-11-23 @ 11:07:15
Postat av: Cecilia

KRAM. Ta inte åt dig, ni är guld värda och det är viktigare att Natha-Lee har så bra föräldrar som hon har!! Det finns barn på denna jord som har det så mycket svårare och jag vet att ni kämpar på med allt så gott ni kan och det är huvudsaken. Kram på er!

2009-11-23 @ 13:46:11
Postat av: Marina

tvi på denna usla människa som gör sådana påhopp! stackars jävel, vågar inte annat än att vara anonym, fy vilken lite feg skit.

styrke kramar

2009-11-24 @ 08:47:11
Postat av: Ida

Ta inte åt dig av något folk skriver Julia. Du är en underbar mamma åt din dotter och jag vet att ni klarar er! Så skit i vad andra säger och skriver.

2009-11-24 @ 16:46:18
URL: http://idajpettersson.blogspot.com
Postat av: malin

nej men fy fan rent ut sagt .. dessa människor som skriver så e helt klart avundsjuka på er vackra dotter och er familj ni nu skapat, ta ej åt dig, försök att skratta åt det, för denna anonyma människa mår nog väldigt dåligt sj o vill att andra som ni som e lyckliga ska må lika kasst som denna person,,

som du skrev, kan man inte skriva ut med sitt eget namn, kan man strunta i att kommentera tycker iaf jag!

kramar

2009-11-25 @ 18:49:09
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0