Torsdag, återigen torsdag

Jaa vad kan man säga om den här dagen då.
Storm!! Kallt!! Burr... :/
Vi åkte till stan vid kvart över ett och gick på vårat två-timmars möte..
Som varade i 50 (!!!) minuter! Suck!
Dom har inte mycket planerat direkt.
Idag fick vi bara säga vad vi har för planer för i höst:
"Mammaledig..."
Vad ska man säga då?
Jo visst jag har planer på att plugga när bebben väl
fyllt ett och kan börja på dagis, eller om ja väntar till
h*n är 1,5 kanske. :) Mys o va hemma juh ;)
Vi gled hemåt när vi va klara på ams,
Niclas fick åka hem direkt och äta lunch.
Jag åkte till takstens och hämtade lite kläder och en väska till resan i helgen.
Påväg hem såg ja min Linda :)
Stannade upp henne och snackade ett bra tag,
eller ett bra tag förresten?
Förr i tiden pratade vi ett bra tag,
idag va de bara 30 minuter eller nåt.. :/
Men vi ska ta igen alla missade dagar :)
Skulle hem just som ja såg brors bil hos mormor
så då stannade jag till där ett tag också.
Pratade lite med mormor och bror,
Elvira, Alva, Alice & Hilda lekte av sig i tv-rummet
och Emma satt ute och läste tidning.
Vid 17.10 åkte jag iaf hem till älsklingen som undrade vart ja tagit vägen :P
In o käka lite, sen har vi varit ute i garaget hela kvällen fram till nu.
Kallt som faen i vinden, men skönt inne i garaget i solen :)

Älskar min Niclas <3<3<3
Så jaevla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0