studentbal

jaha.
Mors dag idag då.
Knepigt när man har fler än EN mamma och tänka på....
BÅDE Niclas mamma och min mamma ska faktiskt firas på mors dag.
MEN!
Då tänker Julia såhär: (för jag är jävligt smart ibland!!)
Att vi firar dem båda två gemensamt när vi grillar nästa helg :)
Så slipper vi åka gotland runt idag för det tänker jag då INTE göra!!
Ja har planerat att åka in
och se när studenterna ska på bal
och det är precis vad jag ska göra!

Inga avbrott i min söndag nu, TACK!

Imorgon ska älsklingen och jag på utflykt själva hela dagen.
Inga abrott i min måndag heller, TACK!

Brasse-stolarna kommer så väl till pass :D




Suttit på hamnen hela eftermiddagen.
Det känns ju.
Solbrännan är fin.
:)
Värre blir det efter imorgon.
SUN SUN SUN!!
underbart med sommar och sol!
Ska bada imorrn också :)
Lär vara så varm så det sitter fint.
Studenten på torsdag.
Hoppas INTE jag behöver gå så in i helvete mycket då.
Fötterna är svullna som as bara ja tar på mig ett par skor.
Fått skavis av flipp-flopparna ja köpte,
så dem använder ja mig ju inte så mycket av..
Nej.
Ta och fixa pastasalladen till imorgon :)
Mums me picknick!
Have a nice night all of you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0