Skrattretande!

Att folk kan va så känsliga alltså!!
När man väl säger ifrån, då går dom i TAKET !
Va faaaaaan ? !
Klarar ni inte ärlighet, då ska ni ta mej fan inte va i närheten av Mig heller!!!
Här har man varit så jävla FEG, rent ut sagt,
och ALDRIG vågat säga vad man tänker och tycker och vara ärlig mot folk.
När man äntligen är ärlig, då pallar inte folk att höra det!!
So fuck off!
Pallar ni det inte, då kan ni likaväl dra, istället för att be MIG dra åt helvete.
Det är jävligt mesigt faktiskt att inte tåla sanningen.
  • Antal "dra åt helvete" jag fått hittills i år: 2
Nu ska JAG & MIN ÄLSKLING åka till stan och bara va, Han & Jag!
För DÄR snackar vi KÄRLEK ! ! !
Mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0