Rakt i trosan?

Gått på stan med älsklingen idag,
träffade Elvira & Cilla också, trevligt!
Länge sen ja träffa Cilla.
Köpte mig två nya lite längre, SLAPPA linnen
& en tunnare tjocktröja :)
Behövligt när det är lite svalt, men inte jättekallt/varmt ute.

När vi stod i kön på Obs:
"Prrrrrrutt prrrrrutt prrrrrrrrutt"
RAKT I TROSAN på kärringen framför!
De lät som hon släppte ut tre blöta kulor med ruttna ägg!!
Stank som satan bakom henne & där stod VI!
Ja höll på att spy!
Äckliga kärring!
Usch!

From 19.30 är jag inte kontaktbar längre ikväll.
Älsklingen sover, så from 19.30-23.00 ca är det tv som gäller för mig.
Är helt slutkörd i huvet och fötterna,
så det ska bli skönt att bara slappa.
:)




JAG ÄLSKAR MIN BEBIS!!
Bufflar & sträcker på sig på dagarna och
sparkar till magen på kvällarna,
riktiga karatesparkar kan det bli ;)
Du är så underbar vår lill* Plutt!
Mamma & Pappa längtar efter dig!
Men stanna där inne tills vi fått flytta till större
och kommit iordning
;)
Du är såååå efterlängtad!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0