Pengar...


Att livet kretsar kring pengar det förstår jag egentligen inte..

Allt i livet kostar pengar, förutom det jag har mest av har ja kommit på.

KÄRLEK.

Det är helt gratis och gör att man mår så fruktansvärt bra! :)



Det är jag och min älskling.

Jag och min älskling och våran plutt som växer allt mer i magen :)

Niclas berättade igår, att när jag legat o sovit i förrgårnatt så hade bebisen

legat och sparkat han i handen :)

Gullig han är som myser me bebben på nätterna när ja sover. :)

Han e sååå gulli!!



Igår då.
Vi åkte till stan och jag pratade med f-kassan.
Hon kastade mina papper som vanligt och sa att ville
dom ha andra uppgifter så fick dom höra av sig igen.
Drygt!
Åkte till Skafferiet där Maddis, Jimmie & Gabbe satt och fikade.
Vidare till gotlandshem där vi inte fick mer
besked än att det skulle vara klart i nästa vecka..
SUCK!
Följde med Maddis o Jimmie till klinte till Marie,
åt tacos, SUPERSTARKT...
Drack en hel del vatten efter det!
Fikade lite, sen begav vi oss hem när klockan närmade sig nio :P

Vi va hemma igen vid tjugo i tio..
Lång dag.
Såg hells kitchen sen skulle Niclas se film,
men jag orkade verkligen inte så ja somnade :P
Som vanligt! ;)

Idag blir det nog till o diska tror ja..
De behövs VERKLIGEN!
Men först ska ja gå och ta ett kontoutdrag,
så man kan få veta om man fått några värdefulla pengar eller inte!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0