Moln & sommarregn :)

Såååå mysigt väder idag :)
Gråmulet och regn.
Trodde inte jag kunde njuta av sånt väder,
men det här har varit jättmysigt :)

Älskling och jag va i stan och jag köpte ett skiss-block,
skiss-pennor och tuschpennor.
Älsklingen fick ett par jeans och en skojorta på J.Hultgren.
SKITSNYGG blev han :D

Väl hemma igen så lagade jag mat,
makaroner och ost- & baconsås.

Efter det började vi tvätta och älsklingen har gjort
jättefint i klädkammaren och på toaletten.

Jag har skissat lite på min nya tatuering jag ska göra,
men den kommer jag inte visa förrän jag tatuerat den,
så där kommer jag hålla er på halster :P Haha!

Har iaf skissat lite annat:


Blomman i svartvitt och när jag målat den i gult


Stjärnorna innan den va klar och efter :)


Så man kan säga att jag är lite sysselsatt om dagarna nu iaf :)
Det känns skönt.
Så man inte bara sitter och stirrar in i en vägg.. :/

jaja.

Bild på magen får bli imorgon.
Har ingen ork att ta kort på plutten nu :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0