Kärleken...

Det går upp och ner, hela tiden.
Men man måste se framåt även om det är kämpigt som fan vissa dagar/nätter.
Jag älskar min Niclas mer än någonsin.
Man kan inte alltid ha guld och gröna skogar.
Ibland blir det oväder, men solen skiner oftast efter det.
Sålänge man pratar med varandra och
försöker förstå varandras syn på saker och ting,
då löser sig det mesta.

Hade en underbar kväll med Niclas,
efter att vi pratat om det som hänt under natten/morgonen.
Hemlagad pizza, levande ljus, jordgubbar och glass, en jäkligt bra film på tv,
sen en sju dundrandes "sömn" efter det.. ;) Tss.

Idag har ja diskat upp efter kvällens bravader,
färgat håret (Niiiiiiceee!) duschat och
nu ska vi bege oss iväg och grilla :)

Min Älskling och Jag
<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland går kärleken upp o ner som du säger, men oftast...så löser det sej, o blir riktigt,riktigt bra! Det är ju bara o kämpa o se framåt, inte se på det som varit....

Hoppas att du mår super o att flytten flyyyyyter på =). Puss o kram

2009-05-14 @ 18:32:17
URL: http://excellencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0