Hur kommer det sig?

Kom att tänka på en sak nu på morgonen när jag satt vid datan...

När hörde någon av mina kompisar av sig senast?
Nea, de va när jag bad om CK's nummer till Erica.
Nån vecka sedan.
Linda, de va när hon inte kom in på cruisingen.
En vecka sedan.
Ninni, det förstår jag, för du bort faktiskt ändå i sthlm.
Men om man bor bara 1 mil bort, varför kan man inte höra av sig då?
Vi kanske helt enkelt bor för långt ifrån varandra?

Ja ja.
Jag tänker inte gräva ner mig i det där!
Jag har Niclas och vår Bebbe och mer begär jag inte för tillfället.
jag har nog ändå inte tid att umgås med nån.
Känns inte som jag har samma intresse som någon av mina tidigare kompisar ändå...
Too bad..



The One I Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0