Gårdagen dåh...

Man hinner ju inte uppdatera så ofta när
man har så hektiskt liv som jag! (eeehhh??)

Jaja.

Niclas tvättade till 10 iaf och jag packade ner alla
mina tjocktröjor och jackor i en kartong,
för är det nåt jag inte använder nu så är det dom två sakerna.
Packade ner gardiner och dukar också för de
använder vi ju oss inte heller av dagligen.
Niclas ringde ett samtal och vi fick åka in till dem och fixa **** till han :D
YEAAAAAYYYY!!!
Superskönt!
När vi väl kom till stan så hittade vi inte till vart i lilla city
dom va belägna så mamma fick lotsa oss dit :P
Tack mamma!
Sen irrade vi runt hela stan ungefär, halva adelsgatan och lite sånt.
Så nu e vi PANKA!! :(
Lagom till man ska till fastlandet.
No more stan nu kan ja säga!!
Fast just de ja, vi ska till stan om två timmar,
men det kostar inte mer än bensin iaf.. :/
Inte för att det är billigt men skit samma.
Hem iaf o skulle byta min piercing,
Niclas fick hjälpa mig,
men: plong... donk... ruuuuuull....!!
Så försvann den kulan!
****!!
Nej, men ja bryr mig inte så mycke,
den kosta bara 69 så vi får väl köpa en ny i
eftermiddag efter vi är klara på f*tt-mötet.

Sen satt vi ute i garaget o mekade lite me moppen iaf.
In o käka kvällsmacka, sen bums i säng efter fråga olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0