fredag fredag fredag...

Vet inte om det är så speciellt med fredagar längre?
Va i duschen förut och funderade på hur det va
förut när man va yngre och hade varit i duschen:
Klä på sig rena fina kläder, parfym, smink &
sen göra det man gjort sig fin för.

Nu då?
Nu duschar jag bara för att jag luktar spunk
pga att jag är gravid och blir svettig för minsta lilla.
Inget speciellt att klä på mig efteråt,
för det finns inget som passar och som är fint.
När hade jag en skitsnygg tröja på mig senast?
Eller ett par supersnygga jeans?
Förra våren!
Det är ett år sen.
Känns som man skabbat ner sig totalt efter man blev gravid..
Ja ja.
Ska ta mig en shoppingtur när jag blivit miljonär
och köpa mig en helt ny garderob,
till min helt nya superslanka kropp
och självklart blir det nya kläder till Älsklingen
och vår Plutt också då :D
Nej, jag ska behålla lite "fläska fläska" så Niclas
har något att hålla i när ja ska **** av honom.
Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0