Fredag den 13:e?

  • Började dagen med att spilla mjölk på vägen från köket till datan...
  • Sen spillde jag såklart mjölk precis bredvid tangentbordet! *puh*
  • Fastnade i kundvagnen på Willys med magen så ja slog min älskade mage :(
Skulle diska och vara duktig...
Hade diskat all disk förutom alla glas.
Ett glas gick sönder när ja la ner dem i vattnet (men det märkte ju inte jag!),
  • diskade ett glas & CUT ! ! !
Störtblödde om lillfingret :(
Bara att sitta under vattenkranen ett bra tag, det vägrade sluta blöda.
Niclas kom ut tillslut och undrade va ja gjorde,
så min älskling va så söt och fixade papper och plåster till mig :)
Gullig han är!!
Nu har jag iaf diskat klart och sitter här och pussar om mitt stackars lillfinger.
Känns som fredag den 13:e för det är ju mycket som hänt idag :/
Men man ska inte bara klaga.
Blev ju sol idag trots att det skulle bli regn (??).
Det får man inte klaga på utan tacka och ta emot :)


Måste bara få säga en sak:

JAG ÄLSKAR MIN PAPPA!
Han är den finaste som finns!
Tror inte NÅGON ANNAN bryr sig så mycket som han gör!
Han gör verkligen ALLT för mig och Niclas!
DU ÄR BÄST PAPPA!!
Tack för allt du gör för oss!
Du kommer bli en superfin morfar!
:)
Farfar är du ju redan,
men jag är SÅ gald att det är mitt & Niclas barn
du ska få bli morfar åt först av oss syskon ;)


<3

Tack också mamma som ställer upp så mycket det går,
trots att du har jättemycket att göra! 

Det är något speciellt med föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0