Dagen efter.. ;)

Ja vakna som sagt vid halv nio imorse...
Niclas somna om och sov till 11 ca.
Vi såg på film fram till halv två,
jag åt lite mat, tog en snabbdusch,
sen åkte vi mot stan.
In till Maddis & Jimmie & Gabbe,
gled ner på hamnen och tog varsinn
glass på glassbaren :) MUMS!
Vidare till Bro, för race, men som vanligt
så blev det ju inget!! Suck!
Å då hade jag redan fått utbrott innan
vi ens kommit ut från stan för att vissa
ska krångla så in i helv*te me om dom ska me lr inte!
Ja va riktigt förbannad.
Svor nog i 5 minuter tror ja innan ja lugnat ner mig.
In till Willys iaf efter bro och handla hem lite matvaror.
Påväg hem så fick Niclas sms om sin cykel som
blivit stulen.
Ut på jakt efter den.
Hem med matvarorna när vi hittat den.
Hämta ett nytt framhjul till cykeln.
(PGA att tjuv-jä*eln cyklat punka på den!!!)
Iväg igen och byta däck på cykeln.
Niclas cykla hem och jag körde bilen.
Han började laga mat när han kom hem och
jag snabbstädade lägenheten.
Bort med kläder och skit överallt så man kan gå
på golvet och inte på ett täcke av kläder iaf.
Fick tom. fram lite levande ljus till kvällsmaten :)
Nu ska vi väl snart isäng så man kan komma ut
i tvättstugan imorrn vid 7 och hämta in tvätten
som vi missade nu kl 22.. :(

Ja ja.
Snabbuppdatering om dagen.

Slänger in ett kort på Mig, Niclas & Gabbe som myser med kusinen i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0