Spisrengöring och en riktigt het pojkvän ;)

Rengjort HELA jä*la spisen idag,
den glänser nu vill jag lova!!

Va uppe en sväng hos pappa och träffade Ellie och Alva med.
Dom cyklade på plattorna och vi blåste såpbubblor i nästan en timme.
:)
Underbara ungar!! <3

Blev av med soffan för en stund sen,
så ska man kolla på tv nu får man göra det på en madrass ;)
Mysigt de me!
Men det blir inget bjudande på kaffe närmsta dagarna nej.
Inte för att det blir det annars heller,
men nu kan vi bara erbjuda två pallar eller en madrass att sitta på :P
Inte så inbjudande för utomstående kanske ;)

Jag har ju turen att jag gick på fest i juli förra året,
för det som står bakom mig nu,
det är det nog inte alla tjejer som har ;)
En kille i bara kalsonger som står och målar.
HOTTIE!!! :)
I looooove! <3

Pluttis har lekt i amgen idag, inte lika mycket som häromdagen,
men den har lattjat runt när jag diskat och så.
Gillar nog ljudet av rinnande vatten tror jag.
För det brukar sprattla på bra när man duschar också.
Mindre än 8 veckor kvar nu... :)
Men man får ta en dag i taget,
för börjar man räkna veckor då går tiden alldeles för fort!
Och tidsbrist har vi redan gått om!
Hu..
Känner sig lite stressad faktiskt.. :/

Men men.

Fortfarande inga kommentarer?!?!?!!!????
Ni ska bara va glada att jag skriver blogg för att rensa huvet.
E ju inte så kul att bara sitta och skriva för att folk ska
få veta vad som förssiggår i ens liv och huvud....


Tänk på de!!

Kommentarer
Postat av: marina (från föräldragruppen)

hejsan! hitta länken på lunar och var bara tvungen att kika in här!... hoppas de inte gör något!? ha de så bra!

2009-06-11 @ 07:17:07
URL: http://marinastenstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jo de klart ja läser.. jag tycker de e sååå kul...

de lät ju dumt men jajaj du förstår...

kram maria...

2009-06-11 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0