solbränna och fullspäckad dag

Ja, nog hade vi solbränna när vi kom hem alltid!
Hela min övre del av ryggen och framsidan på bröstet och ansiktet, RÖTT!
Men med lite dusch efter en svalkande
cykeltur i skymningen och after sun på det,
underbart skönt!

Började se en svensk film igår,
men den verkade skum.
Niclas såg klart den iaf.
Jag vaknade av att Niclas sa:
"AAAJJ!! Va gör du?!"
Hade tagit ett fast grepp med mina naglar om hans arm,
vaknade och började gråta.
"Hade du en mardröm?"
Jooo, hade den mest hemska dröm någonsin!
Usch.
Hade svårt att somna efter det..
Va tvungen o fråga om jag gjort något mer innan jag satte naglarna i hans arm.
Nejdå, jag hade bara tagit tag i armen på honom.
Usch så dåligt samvete jag fick..
Hu.

Nu håller vi iaf på och tvättar.
Sen ska jag packa ihop picknicken så den är klar tills vi kommer hem,
åker en snabb-visit till stan för att lämna in Niclas papper och hämta mina flippflopp.
Ska bli skönt och få sina ingångna flippflopp. :D
Sen beger vi oss hem för att hämta picknicken.
After that:
Heldag bara älskling och jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0