Möblerat om

För att kunna ha vår mysiga filmkväll igår,
så började vi möblera om vid halv tio ungefär..
Mycket mer plats i lgh nu, men små-gnat om vem
som ska sova vart  när den andra ska sitta vid datan.
(Sängen är nya datastolen nämligen)

Har sååååå fruktansvärt svullna fötter så ja vet inte vart jag ska ta vägen!
Å de känns som jag har myror i vänstra benet, HELA tiden.. :(
Flyttar gärna VÄLDIGT snart, så plutt kan komma ut och göra oss sällskap,
istället för att ligga inne i magen och låta mig vara klumpig och trött.
Har knappt sovit någonting inatt..
Toa, toa, toa, toa!
Ska sluta dricka vid 18 på kvällarna så slipper jag kanske detta eviga springande?
Får dricka ton med vatten på dagarna istället.


Hade iaf en underbar kväll med min älskling efter vi möblerat om.
En fin kväll att fira 11 månader på :)
<3
Älskar dig min raggare!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0