Lördag

Pappa hämtade mig vid 12 så åkte vi direkt in till stan.
Umgicks med min bror i 2 timmar ( V Ä L B E H Ö V L I G T ! ! ),
sen åkte vi mot Slite och åt pizza.
Pratade lite om allt som hänt och försökte väl båda två att hålla tårarna tillbaka...
Gick hyfsat bra iaf.
Vidare hem och fick se att min älskling verkligen är en kille värd att älska ! !
Hela lägenheten städad och all disk var uppdiskad.
TACK ÄLSKLING ! ! 
Var fruktansvärt rastlös så jag började tvätta
(efter tips av älskling att det behövdes) ;)
Maddis, Jimmie, Gabbe och Pernilla va förbi en sväng.
(Förlåt att jag inte va så sällskaplig, men det är svårt att va runt för mycket folk just nu..)
Tvättade iaf fram till sju,
sen lagade ja tacos som vi fick trycka i oss,
ingen av oss va direkt hungriga,
men mat behöver man ju få i sig ändå.
Vek all tvätt och la in det där det ska vara,
diskade det vi använt till tacosen
och nu sitter man här och avnjuter ett glas cola :)

Hoppas pappa har Ellie och Alva hela nästa vecka,
isf ska jag upp dit och träffa de små änglarna!
Blev så snabb visit sist ja träffa dom.
Hade ju lite bråttom till färjan..

Får se vad morgondagen bjuder på,
men får jag som jag vill så
kommer jag bara ligga under
mitt lakan hela dagen och
se film eller nåt.
Försöka att inte behöva tänka så mycket.

Bebben leker runt jättemycket ikväll.
Hållit på från 17.00 fram till nu,
det är ett tag de ;)
Mysigt som sjutton.
Vill se vad det är för krabat som ligger där inne och sveper runt.
Bara 57 dagar kvar nu :)
Ska bli så skönt att få ha dig i sin famn.
Lill* älsklingen Vår!!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0