Lördag morgon

Vaknade inatt vid 1.40, somnade väl runt 3.10 igen,
fick hemska gråtattacker och kunde inte sova pga dem.
:'(
Förbannat jobbigt att behöva gå igenom det här
när man är gravid och som mest känslig.
Men men.
Försöker att inte tänka för mycket, även om det är jättesvårt.
Sa till pappa igår när han ringde:
"Jag har faktiskt varit förvånansvärt glad idag.."
Men bara för att jag sa det så började jag ju gråta igen.
Han sa att jag inte skulle gå och grubbla på det här nu
och det tänker jag absolut inte göra,
men att man måste få vara ledsen när det väl faller på.
Vi ställde in grillningen imorgon iaf,
känns så fel att vi ska va tre st där som inte alls är glada,
eller vi kanske är glada för stunden,
men sen vipps så börjar man gråta igen pga alla tankar.
Bättre att ta grillningen när vi alla känner att vi ORKAR vara sociala mot folk igen.
Jag ska förhoppningsvis till stan med pappa idag.
Hoppas det iaf.
Skulle va skönt.

Får ringa han och höra om det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0