Jävligt trött på det här

Nu får det faan va nog!
Jag orkar inte!
Jag är gravid, TRÖTT, ledsen och så jävla blåögd !

Samvete?
Nej, inte fan vet jag..?

Man ger och ger, sen får man tillbaka i liten dos.
Ska väl va tacksam för det.

Men för faaan!
SKÖT ERAT EGET!
Vi sköter vårt!
Niclas sköter sitt.
Jag sköter mitt!



Hur har vissa blivit uppfostrade egentligen??
Man får va nöjd med det man får!! Så jävla bortskämda!
Respekt? Näe men va fan är det?!
MAN RESPEKTERAR FOLK!
Man beter sig inte som nåt jävla svin!!
Snackar så mycket om att andra har förlorat respekten, själv då???
Nej fy fan.

Måtte gudarna se vilket folk ni är!
Brinn!
Brinn för fan!



min & niclas bebis är det jag längtar som mest efter nu!
- "Bebiiiiseeeen! Kom ut nu!!"
Jag älskar dig Niclas <3


Jobbig vecka framför oss..

NEJ DET ÄR INGET ATT SPEKULERA I OCH FRÅGA OM ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0