Hu :( / YEEEEEES!!!

Kolla mina hemska stackars fötter!!!!

Fläska fläska!!
Nej, vatten vatten faktiskt.
Fruktansvärt obehagligt och gör sååå ont. :(

Allt såg bra ut hos bm,
men livmodern har tydligen växt 3 cm på mindre än 2 veckor,
så det blir UL på torsdag :)
Härligt!
Ska bli skönt att få veta vad vår älskling egentligen väger också!
:)
Längtar.

har fruktansvärt mycket att göra här hemma.
Vet inte hur vi ska hinna allt?!?
känns som jag skulle vilja klona mig själv och
bli 10 styckna Julia till för att hinna allt vi ska hinna innan torsdag.
Det skulle då vara 10 ICKE gravida Julia jag klonade.
Jag kan ju knappt göra nåntign alls ja!
Har iaf städat i duschen och golvet i duschen idag.
De va mycke duktigt av mig!! :D

Näe.
Ta o packa lite kläder så man kan komma in i garderoben igen.
Skadar ju inte att packa heller så det är bara att sätta sig på en pall och börja vika.

Kommentarer
Postat av: Marina

OJ!! eller ska man kanske säga aj!? skönt att allt såg bra ut vid bm. va kul med ett extra ul=)(avis)lycka till.

2009-06-23 @ 06:54:16
Postat av: Erica

OOOOOOOOOOOJ !

2009-07-01 @ 15:32:57
URL: http://www.mariaericaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0