Brännmärkt..

Åkte till Åminne med positivt laddad energi för nån timme sen.
Älskling tog en öl och jag drack en cola ( INTE bra ! ).
(Har haft en fruktansvärd halsbränna efter den och
alla andra color jag druckit idag, Vatten i fortsättningen!)
Gick ner till stranden där hela "gänget" ( pffft ) satt.
Va väl trevligt till en början.
Sen skulle G tydligen dricka skumpa, iom det:
B skulle skjuta korken på hans skinka ( & det gjorde han )
Efter att B skjutit han på skinkan så hamnade
plast ( !! ) -korken på något underligt ( ?? ) vis på brasan??
POFFFFF ! !
Flygande glödande plast på typ alla som satt runt elden.
Julia, som ALLTID har tur med sig när hon inte sovit så länge,
hon fick en stor fet glödande plastbit rakt i nacken !
Det va bara att börja skrapa bort bränd hud och
sen tala om för Älsklingen att min kväll på standen var över !
Skälet?
Gravid, trött, överkänslig & BRÄNNMÄRKT !
Skäl nog?!
Tänkte väl det!
Fick underbart nog ( NOT ) ett faktum precis efter att detta inträffat:
-"Du har aska i håret.."
-"Det spelar ingen som hellst roll, för jag ska åka hem!"
-"Nej, varför det?"
-"Därför!"
-"Nej, men kom igen?"
-"TYST! Prata inte med mig!"

Gravid kvinna = INTE att leka med och ställa dumma frågor till !
Speciellt inte när man sitter med gråten i halsen
pga att det gör så infernaliskt helvetiskt ont i nacken.
Och man är svintrött pga max 5 timmars sömn och
är fruktansvärt känslig för minsta lilla sak!

Nej hu.
Ska åka och hämta min älskling sen,
ska kolla på min favvoserie och plåstra om min stackars nacke nu!


Fuck off din idiot som la plastkorken på elden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0