Begravning idag..

Så var det då dax..
Ännu en begravning.

Niclas och jag pratade om döden igårkväll när vi åkte hem från stan.
Varför drabbar den vissa?
Varför kan den inte drabba dem som VILL dö?
Eller dem som förstör sina liv pga droger och alkohol bla.?!
Varför är det dem som är friska (innan dom får en dödlig sjukdom tex.),
ärliga, omtyckta männinskor som ska behöva spilla sina liv?
Eller dem som inte ens fått börja leva?
VARFÖR ska dom dö?
Jag skulle vilja ta ett regält jävla snack med den
där förbannade döden och säga ett och annat ! ! ! ! 
För är det någon jag är förbannad på nu, då är det DÖDEN ! !
Förbannade påfund!
Nej, nu börjar jag snart gråta igen,
så jag ska nog äta frukost istället och sen göra mig klar för begravningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0