142 slag/min

Vår älskade Bebbe!!
Fick lyssna extra länge på bebbens hjärtljud idag.
Skulle inte ha lyssnat på det förrän på torsdag,
men vi fick det som lite psykologi efter allt som hänt. 
Skönt som fan o få lyssna lite extra på vår plutt!
Längtar så vår älskling!
55 dagar kvar,
8 veckor kvar,
mindre än 2 månader kvar!!
:D
Längtar så till förlossningen!
E inte rädd för förlossningen,
andra gravida verkar vara det.
Jag orkar inte gå och grubbla på sånt.
Herre jisses,
kvinnor har fött barn i alla år,
då behöver väl inte jag gå och
bli orolig för en sån sak heller?!

Näe.
Jag tänker bara på mig och bebben from nu!

Å älskar Min Niclas of course!
<3 <3
Pussar på dig min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0