Sunshine

Det som fattades mig igår, En av sakerna kom idag.. :)



Om dock i liten skala så ser man några strålar & det gör verkligen allt mycket lättare.

Med lite skön musik i högtalarna också så blir allt lite bättre än vad det va igårkväll.

Låg o grät i sängen o Niclas bad mig att inte va ledsen.

Jag förklarade för han hur det låg till och han ville inte se mig gråta så han fick mig

på andra tankar genom att sätta på en komedi som vi såklart somnade ifrån :P

Han är underbar min Niclas.

Jag älskar han <3

Nu ska jag äta lite frukost så bebis blir stor och stark i magen.

Sen blir det o ta sig an det jag fasar mest av allt för.

Läxor från arbetsförmedlingen.

*dioti...

Suck.
 
Jaja.

Solen.

Tack för att du lyser upp min vardag lite idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0