samvetet..

nej.
jag orkar inte med att visa folk att jag har ett samvete.
jag orkar inte svara i telefonen Varje kväll, vid Samma tid.
Jag VET vem det är då.
Eftersom det har blivit en vana.
Nej tack!
Jag mår bra och behöver inte prata med samma person,
vid samma tid, varje dag, 7 dagar i veckan.
Varför måste jag bevisa nåt, säga nåt, göra nåt
överhuvudtaget, som bara gör att jag mår dåligt?
Det enda jag säger är "jodå, mmm, jasså, ja, jo, det är klart.."
SUCK.
Nej.
Jag svarar när jag Ser vem som ringer.
Om jag vill svara. PUFF! Då gör jag det!
Tjata inte.
Ring inte 2000 gånger på raken.
Fråga INTE!
Sluta fråga så in i h*elvete..
Jag Orkar Inte Längre.



 

*****



Iaf.
Va me tjejerna idag.
Vänta på Piggelino.
Ingen speedy gonzales direkt :P
ÖB, Max, Willys.
Back to Roma In I H*lvete :)
I liiiike it! A Lot!

Nu är jag tom på idéer.
Så.
I'll be back, when I'll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0