24/2

Den rätte för mig.
Han har jag.
Han är min.
Bara min.
Ingen, aldrig, någonsin.
Ingen.
Det är Min Kille.
Min Pojkvän.
Min Sambo.
Pappan till Vårat Barn.
Han Jag Älskar.
Han.
Den enda jag någonsin kännt så här för.
Min.
Den Speciella.
Det är Han.
Niclas bernt emil Hoffman
Jag Älskar Dig

Dagen då.
Tisdag.
Niclas jobbade sina 4 tisdags-timmar.
Jag gick inte upp förrän 11.
Såg Oprah till frukosten.
99 ballons
Den finaste historien om en sjuk liten pojke.
Kolla in den.
På y.tube.
Lagade mat.
Sen har jag enbart suttit vid datan.
Ingen spännande dag.
En vanlig tisdag bara.

.Av Den Jag Älskar.   .Den Som Finns Djupast I Mitt Hjärta.   .Alla Hjärtans Dag 14 Februari 2009.
Min Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0