walk a mile in my shoes..


Tog med stumpan på en morgonpromenad,

spöregnade när jag klädde på mig,

men bara jag kom utanför dörren så såg jag solstrålarna :D

Behövde alltså inte köpa nån sopsäck ;) Härligt!

Tog rundan på 43 minuter,

då får vi köra den här rundan veckan ut,

sen ökar vi på med lite "husgator" till nästa vecka :)

Känner mig så stolt!

Första riktiga långa promenaden sen vi kom hem från lass.

Har inte haft varken ork eller lust innan.

Men tack vare Biggest Loser så fick jag igårkväll gå-nojja! :D

Det tackar vi för!

Hade fram hantlarna igår också, haha, vilket skämt!

Gjorde 20 st upp över huvet o svettades som en gris i ansiktet (???)

Stönade som fan också så det tyckte Niclas va rätt kul,

men det fick han "pisk på fingrarna" för :P

Nu ska ja fixa välling till tösabiten så hon inte blir förbannad där på lekfilten :)

Höres!

Just de ja, fick ett sms av mamma,
vi ska bada på lördag!!! :D
Weiii, va Natha-Lee kommer älska det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0