Tudelad tunga?


Kom på mig själv med att jag sa tvärtemot
till Natha-Lee idag, vad jag tidigare skrivit i min blogg:

"Vi ska vara glada att du har kläder alls att klä på dig,
vad dom är för färg spelar väl ingen roll?
Du har iaf kläder, det har inte alla barn i Afrika.
Du får va rosa bebisen idag."

"Grisrosa" body med små blommor på,
"grisrosa" byxor och "grisrosa" strumpor.


Hon fick ärva kläder av kusinerna i tisdags,
inte mycket som inte va "grisrosa".
Jag får väl bara ge mig helt enkelt?
:/


Men det betyder INTE att jag gillar "grisrosa" färger på min dotters kläder!

Chockrosa
funkar perfekt för det är hon SKITSNYGG i !

Inte OK alltså!




Absolut OK!!

:D

Kommentarer
Postat av: linda

va fan vill ni inte köpa kläder av nora till tösen!? jag har hur mycket som helst för 10 kr plagget.

2009-12-17 @ 19:21:16
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: linda

självklart har jag saker kvar i januari!!! sk inte sälja något nu. hör bara av dig när ni känner att ni kan fynda.

2009-12-17 @ 19:52:20
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Cilla

Rosa är fint så det så... och ja sa en gång att mina barn skall absolut inte ha rosa...men det är bara att vänja sig... rosa..glitter och fluff är finast <3 Love ;)

2009-12-17 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0