Snö & lite svårt för det fula

Jaa... då va snön kommen även denna vinter.
Men inte ska den stanna till julafton inte.
Men va faaan??
Va är det då för mening??

Bilarna sladdar omkring här utanför vårt fönster,
tur att vi är inne då så vi inte behöver riskera våra liv
för dem som inte uppmärksammar barnvagnar och folk MED reflexer!

Va en tattare som backat (????) ner i diket på vägen från stan idag.
Såg himla kul ut, men jag skrattar inte!!




Sen har jag faktiskt lite svårt att acceptera allt det fula här i vår underliga värld!
Fula skor.
Converse med skitful klack???
Say whuuuut?

Jeansleggins, första gången jag såg dom ville ja spy.
Nu vill jag ha ett par själv?
Kanhända för att jag
- ÄNNU -
går i mina totalt söndernötta, trasiga mammajeans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0