Ömma fötter & mys-morron!

Gick rundan en gång till igår innan Niclas kom hem, kändes som en bra idé just då.
Kom hem, kunde knappt stå på högerfoten, 2:a promenaden va en mycket dum idé.
När man inte gått långpromenad på hur länge som helst, så ska man nog ta det lungt.
Sprang tom sista biten.. Big NO NO!

Jaja, jag hade pina i foten och Niclas pina i hela kroppen. (ovan vid att arbeta.. :/ )

Jag skjutsade Emma, Helene & Jammy till Othem för Jammy skulle klippas.
Det var en upplevelse!
Stor hund var efter en timme, LITEN hund vill jag lova!

Kom hem, då hade pluttan vart vaken de 2 timmarna ja vart borta.
Pappa-tajm! :D
hade tom bytt bajsblöja, DUKTIGA pappa!! ;)
Fick lägga henne, sen kolla en snabbis på tv, diska, sen boms i säng!

Orkade knappt prata med Niclas, så jag sov nog redan innan 22,
men det kändes inte när Niclas klocka ringde kl 6:00.
Jag bad han ändå att sätta den på 6:30 så jag o Natha-Lee slapp vakna till den redan kl 6..
Men men..
Vi vakna iaf allihopa klockan 6 och sen låg vi i sängen och hade mys-morron till kl 7 :)
Härligt!
Speciellt när vi knappt hann säga hej till varandra igår!

Så det blir inga fler utflykter för mig när Niclas väl kommit hem om kvällarna!
Kan räkna pussarna på min ena hand nu för tiden :(
Det får vi ta igen i helgen!

Gick samtidigt som Niclas imorse,
tog rundan igen, pluttan somnade precis när Niclas sagt hej då och gått över vägen.
Ångrade mig nästan när jag va halvvägs förbi cementa, men inte fan tänkte jag gå i den stanken igen,
så det va bara att hoppa fram med min onda fot!
Men jag bet ihop och tog mig hem på 40 minuter :) *duktig!*

Nu sover pluttan efter att fått i sig lite gröt,
sen ska vi ner till nya affären och köpa ett par iläggs-sulor till Niclas,
så han slipper gå omkring med tunnaste sulan på jobbet,
tom hål i skorna stackarn!
Får kolla om dom har nå billiga bra arbetsskor där nere,
men tror bara dom hade strl. 39 o de passar ju inte.

Nu ska jag ta mig ett till stort glas med vatten, sen lägga min fot högt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0