Nytt utseende

I förmiddags gick älskling till AHT och prata med dom.
Han ska få en veckas prov-praktik innan dom
bestämmer om han ska få va där i två månader.
När han kom hem så var det lunchdax för stumpan
som så duktigt äter sin gröt till lunch :D *stolt mamma*
Åkte till stan för att lämna in Niclas ams-papper och
jag fick samtidigt fråga när jag får skriva in mig igen.
Så fort jag använt upp mina föräldradagar och
Natha-Lee har en dagisplats :)
Då vet vi det !

Tänker sätta mig ner nån dag och ändra detta trista utseende på min blogg!!



Har en liten tanke i mitt huvud hela tiden:
Jag är så otroligt glad och lycklig över att våran Natha-Lee
blev frisk från sin hemska sjukdom!!
Jag vågar inte tänka på vad som kunnat hända!
Jag vågar inte!!!


Jag Älskar Mitt Lilla Underbarn
♥Natha-Lee♥

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Vad hade hon för sjukdom? Å det är verkligen såå skönt att hon är frisk nu! Hon är så fiiiin er lilla prinsessa!!

2009-12-03 @ 18:19:19
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0