Nyår

Helloooo!

Idag är det dagen vi alla (?) väntat på..
Nej, jag kan väl inte säga att det känns så speciellt?
Jag ska vara hemma med min älskade Dotter♥ ikväll
och titta på fyrverkeri klockan 00.
Niclas ska till stan, jag är inte arg eller besviken för det.
Han har en egen vilja och det har även jag.
Så då är det väl bättre att vi båda får göra det vi vill
än att en av oss ska bli sur för att den inte får göra det den vill?
Så resonerar jag iaf!
Och NEJ, jag är inte ensam under nyårsafton,
jag har min Dotter som är en underbar liten person,
så den som kallar mig ensam,
den kan sluta att kalla mig det.
Min dotter är en människa, en person,
hon är inte "bara" ett barn.
Hon är mitt lilla människobarn!
Så de så!

Gott Nytt 2010 på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0