Middagen

Vi hade bestämt oss för att åka till takstens till kl 15.
Kom dit vid 16.20 :P Så kan det gå när man har barn ;)
Middagen va ändå inte förrän 17 så de va lugnt :)
Natha-Lee va ju i centrum heeeeela tiden kan ja säga,
men det blev alldeles för mycket för henne när hon skulle äta,
minst 8 par ögon som stirrade på henne på 50cm avstånd ungefär :P
Bad om lite space sen fick vi sätta oss inne i sovrummet.
Maten va jättegod!
Kycklingcurrygryta med pasta till och en massa goda grönsaker! :D

Bror, barnen och Mumma åkte hem strax efter maten
och då satt jag, Niclas, pappa & Ylva och pratade lite,
medan Natha-Lee sov en sväng på soffan.
Kämpigt med släktträffar för henne :P

Åkte hem och såg film jag och älskling,
pluttan somnade igen vid 20:30 ca.
Va en jättebra film och som alltid så grät jag ju i slutet för att den va så gullig!
Tss.
Gick och la mig vid 22, så idag är man fit for fight  ;)
Ska på marknad idag tror ja, i ishallen.
Pluttan va iaf snäll nog och sov ända till 5 i 6 imorse,
men hon somnade snällt om och fick frukost kl 7.
Härliga unge!
Nu ligger hon under babygymmet och pratar med clownen.

Så, nu blir det advents-frukost och andra ljuset i staken ska tändas.

Byyyyyeee!






familjeliv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0