Lite småbesvärligt...

Stumpan sov hela eftermiddagen igår, vaknade runt halv sex,
sen var det gråt och skrik fram till nio,
hon skulle INTE vara själv, helst i famnen,
hade sovit i min famn på soffan hela eftermiddagen.
Va nog lite julmysig tror ja ;)
Det som till slut fick henne lite lugn va när jag satte på
"gummibjörnen", "nuki nuki" & "cho ka ka o"
med självaste gummybear på youtube... :P

Hon sov ut iaf och vaknade som den lilla väckarklockan hon varit tidigare,
klockan sex, alltså är allt i sin ordning nu efter julhelgen..
Inte för att den är slut, men nu har vi ju fått ett par sovmorgnar :D

Är lagom trött nu känner ja.
Skulle egentligen till Niclas mammas pojkvän på lunch idag,
men med tanke på hur långt bort det faktiskt är och
med pengar o väder så tänker jag skita i o köra dit!
Natha-Lee blir så pipig också när vi är nån annanstans än hemma.
Tom på takstens blir hon det.
Fast hon blir ju självklart övertrött eftersom det är så mycket intryck o så..

Idag hoppas jag på att det går en MASSA bra filmer på tvn igen,
för då är jag bänkad där med min underbara dotter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0